Moć Kontrasta u životnim situacijama

Juče sam se vozila putem kojim me je jako često vozila sestra u vreme hemoterapija. Spontano sam počela da se prisećam tog perioda, možda i zato što će u nedelju biti dan kada sam se pre tri godine suočila sa rakom dojke. Ali i bez tog datuma, takva životno zastrašujuća situacija nikad ne izbledi, nikada vas ne napusti misao o tome kroz šta ste prošli. Vi samo naučite da živite sa tim mislima, da ih prihvatite kao dar i zahvalite za ono čemu vas te misli uče. Meni se to osećanje po ko zna koji put pojavilo juče. Odjednom me je oblio potpuni spokoj. Apsolutni spokoj da je sve u redu šta god se dešavalo oko mene i sa mnom. Taj neopisivi mir sam pronašla tada, u sred potpunog loma i oluje u mome životu. Kao u Oku tropske oluje, tom mirnom središnjem delu gde se vetrovi potpuno umire, pronašla sam blagoslov koji mi danas daje snagu. Taj osećaj mira koji ljudi razviju u kontaktu sa prirodom, u šetnji, molitvi, meditaciji… kada se umire sve misli i čuje samo duša. I dan danas umem da ispadnem iz ravnoteže, ali znam kom osećanju želim da se vratim

Taj osećaj mi je dat u vreme ogromnog životnog kontrasta: života i smrti. I često se pitam da li je baš trebalo da dodje do toga da ja pronadjem svoj životni balans. Izgleda da je to bio moj put, moja životna lekcija. Ne bih je nikada ponovila, ali sam joj zahvalna više nego ijednoj drugoj životnoj lekciji. Naučila sam da je bilo koji životni izazov jedan veliki Kontrast koji nam omogućava da pojasnimo sebi šta je to što u stvari želimo. Abraham Hicks, metafizičko biće, o kome sam čitala mnogo nakon toga, objašnjava taj fenomena na izrazito lak način. Kada živimo život kakav ne želimo, radimo posao koji nas ne ispunjava, u vezi smo koja nas sputava, mi mislimo da želimo nešto ali smo fokusirani na suprotan pol te želje – ono što nemamo i to onda i privlačimo. Ako smo svesni toga, onda će nam taj Kontrast biti od velike pomoći jer ćemo ispaljivati želje kao kakve rakete, brzo, ciljano i efikasno.

Mnogo puta sam od mog velikog Kontrasta, koristila manje životne Kontraste da napišem Izjavu o promeni koju želim da vidim. Povezivala bih se sa emocijama koje želim da u toj promeni osetim. A kada se emocije o onome što želimo počnu menjati, onda se i naš fokus počne pomerati sa onoga što nemamo ka onome što želimo da nam dodje. Ja sam o tome pisala u Kada je najmračnije… to je trenutak pred svitanje i Ono što jako želimo mora se i ostvariti. Ako želite i sami probati, potrebno je imati veru u uspeh, napisati Izjavu o promeni koju želim da vidim i biti uporan.

S ljubavlju,

Nataša

kontrast