Jesenje stvaranje pozitivne energije

Da li ste se ikad osećali teško i tromo bez ikakvog razloga? Jedan dan sam ja tako sedela u svojoj sobi i bez ikakvog razloga osećala kako je moja energija nekako otežala. Nešto me je povuklo da krenem po stanu i posmatram šta je to što je u mom domu, a što me više ne definiše. Neobično je na šta možete naići, a da ste potpuno na to zaboravili. A još fascinantnije je to što vam oslobođena energija može doneti. Meni kao da je pročistila neki kanal za pisanje, a kad ste postdiplomac to je kao da ste dobili milionče! Ono za šta mi je pre trebalo po par dana, sada mi treba po par sati. A evo i šta sam ja uradila.

 

Prvo sam se oslobodila predmeta koji su me asocirali na nešto što nisam više ja. Na primer, imala sam veliku kutiju koja je za mene predstavljala trijumf nakon borbe sa rakom. U njoj su bili moja perika, neke brošure, bočice nekih prirodnih ulja za brži rast kose… Tada sam bila ponosna na sve to, ali sada to nije više odražavalo mene. Ja sam svesna svoje snage i duhovnosti s kojom sam tada ponovo došla u kontakt. To je sada u meni, i ti predmeti mi više ništa ne znače. Za sve sam sada našla korisno utočište, te verujem da sam time pomogla i protok energije samih tih predmeta.

 

A onda sam na vidna mesta postavila predmete koji definišu ono što ja i dalje jesam. Našli su se tu dragi predmeti koji zbog zakrčenosti prostora nisu mogli da isplivaju, na primer moja prva slika. Ona nikome ništa ne bi značila, ali za mene ima jednu posebnu vrednost o kojoj ću možda pisati u nekom od narednih blogova. Uramila sam i svoj novi sertifikat o uspešno završenom Luna Reikiju. Ja sam oduvek verovala u to da smo mi satkani od energije, i da se ta energija kreće. Ali sam isto tako mislila da ima vremena, mlada sam, zdrava, ne moram sada o tome da razmišljam. Tako da to nije bilo u mom vidokrugu, ali zato sada zauzima centralno mesto iznad mog kompjutera.

 

A onda sam krenula i korak dalje da svesno kreiram energiju koja inspiriše sva moja čula. Počela sam od kupatila i toga da uvijam peškire kao da je to spa. Sveće i neka mirišljava ulja već imam, a sutra idem da nadjem mirišljave latice cveća. Javiću kakve promene mi je to donelo.

 

Ukoliko želite, krenite i vi kroz svoj prostor. Kažu i astrolozi da univerzum voli da napravimo mesta u svojim životima kako bi nešto novo moglo da dodje.Ono što je važno jeste kakve emocije vam se bude. Da li vam predmeti u vašem stanu donose osećanje sreće ili težine? Šta više ne odražava ono što ste vi?  Da li imate nešto u vidokrugu što vas inspiriše? Da li vaši ormani, fijoke, police, prostor ispod kreveta kriju predmete koji vam nešto znače?

Srećno i vama jesenje stvaranje pozitivne energije!

S ljubavlju,

Nataša