Magija života i kako je prepoznati

Da li verujete u magiju života? Ja verujem. Povuklo me je nešto pre par meseci da upišem online Akademiju za coaching. Da me sad pitate zašto, ne bih vam znala reći! Eto nisam ni stigla da pišem blog neko vreme zbog toga, jer i radim, i studiram. Medjutim, sećate li se mog teksta Mašta može svašta – jedna vežba za idealan dan? Otkako sam napisala svoj idealan dan na parčetu papira, čitala sam ga skoro svaki dan. Zatvorila bih oči, zamišljala i osećala kao da moji dani već jesu takvi… Nakupila bih se lepe energije i vratila u sadašnjost. I kao da su ta lepa osećanja menjala i moju sadašnjost.

Ubrzo su počele da se dešavaju neobične stvari koje su vodile tome da moji dani zaista i postanu takvi kako sam ih opisala pre tačno godinu dana. Sećate se mog teksta Šta je to čemu nas život uči u ovom momentu. Ubrzo nakon toga je direktor kancelarije nakon 15 godina dao otkaz i prešao na bolju poziciju. Sama činjenica da neko ko je stvorio organizaciju odlazi mi još uvek izgleda apsolutno neverovatno! Ali ono što je to uzrokovalo je još neverovatnije! Njegov odlazak je uzrokovao reorganizaciju posla koja je promenila kontest u kome radim i približilo me onome što sam napisala u Vežbi za idealan dan! Da nije on otišao je bih verovatno razgovarala sa njim jer je uvek bio vrlo otvoren za promene. Ali ja još uvek ne mogu da verujem da ja nisam ništa uradila da se kontekst promeni, osim što sam se povezala se životnom silom u koju ja verujem i on se promenio!

Evo šta sam u Vežbi za idealan dan napisala vezano za posao: „posao me ispunjava, budim se jedva čekajući da počnem sa poslom, zauzeta sam tokom dana poslom i zbog njega osećam prijatno uzbudjenje, ali imam vremena i za porodicu, zabavu, fitnes, odmor… kroz posao dajem drugima i inspirišem druge da žive život skladno – radeći ono što ih ispunjava i profesionalno i lično“. Kako se moj kontekst na poslu promenio, u mom životu pojavila Akademija za coaching koja nastavlja da čini čuda za mene. Kroz rad na sebi, učim kako da radim sa drugima. Počela sam da radim sa klijentima, a „neočekivano“ sam dobila četiri jednokratna prihoda pored posla kojim se bavim. Odlučno idem ka ciljevima koje sam postavila, a o toj magiji ću vam pisati uskoro.

Ukoliko ste ikada razmišljali o tome da postanete coach, a govorite engleski toplo preporučujem Quantum Success Coaching Academy. Obzirom da sam sigurna da ne žele svi postati coach, a ima i onih koji ne govore engleski, ja ću nastaviti da pišem o inspirativnim procesima kroz koje prolazimo, tako da možete i vi uživati i početi da verujete u magiju života!

S ljubavlju,

Nataša