Tehnika emocionalne slobode

Znam, opet me nije bilo dugo… Opet sam se udala… i to za istog čoveka…🙂 Ispunio mi je želju da podelim svoju sreću sa najbližima, tamo gde sam odrasla. Mama je organizovala venčanje kao iz bajke, a mi smo se samo pojavili. Tih dana koji su prethodili venčanju bila sam uzbudjena, nespokojna… Trebalo je na jednom mestu videti sve moje drage ljude posle godinu, dve, tri…  Podsetila sam se po ko zna koji put koliko je bogatstvo oko mene! Kada sam prolazila kroz najveći životni izazov, oni su me bodrili, voleli, verovali u moj uspeh i sa mnom se radovali se.

Želela sam da nekako umirim sebe, da bih doživela taj dan otvorenog srca. Par noći pre tog velikog dogadjaja, setila sam se jedne tehnike o kojoj sam dosta čitala i par puta probala. Tehnika emocionalnog oslobodjanja je spoj istočnjačke akupunkture i zapadnjačke psihoterapije. Ono što je čini sve više primamljivom jeste da je možete raditi sami kod svoje kuće. Naravno za veće izazove u životu, uvek je lakše imati nekoga ko vas u tome vodi. Ali za mene je par puta bilo dovoljno da upotrebim ovu tehniku sama i da se tako opustim.

Sve što treba da znate je osam tačaka koje kuckate prstima (možete pogledati u ovom videu) i šta hoćete da govorite dok kuckate. Ovde ima više pristupa – jedni su apsolutno protivni negativnom govoru, a drugi smatraju da upravo treba dozvoliti sebi da izbacimo sve što nam je na duši jer će nas to umiriti. Neki, pa opet imaju pristup da jedan ceo krug kuckanja osam meridijana rade sa negativnim iskazima (ja sam nesrećna, bojim se da..), a drugi krug sa pozitivnim. Ja radim onako kako osećam da mi prija. Neki psiholozi kažu da ne mora ništa ni da se govori jer sam čin kuckanja osam meridijana utiče na amigdulu, mali deo mozga koji je odgovoran za naša afektivna i motivaciona stanja.

Ja sam tako sebe po ko zna koji put umirila. Veliki dan sam dočekala presrećna. Cele nedelje je padala kiša, i nastavila se nakon venčanja, a samo je taj dan sijalo sunce. Dan je bio veličanstven, a moji najbliži su me bodrili, voleli i sa mnom se radovali… Moja duša se i sad smeje!