Šta je to čemu nas život uči u ovom momentu

Sutra imam završnu operaciju. Četvrta po redu, trebalo bi da sam se već navikla. Ali nisam. Nije svejedno, iako neke žene idu na ovakve operacije dobrovoljno, da ulepšaju grudi. Mene to uvek podseti na razlog zašto ja idem na plastičnu hirurgiju. Uskoro će biti tačno dve godine. Saznala sam 31. marta, a najbližima javila 1. aprila. Eto ironije, nije bio aprililili. Sve to me je mnogo čemu naučilo. Život shvatam mnogo lakše bez obzira na to šta se oko mene dešava. A sa poslom i doktorskim studijama, dešava se mnogo toga, verujte mi. Ali moj odnos prema svemu tome je drugačiji. Evo na primer posao, izvor večitog stresa. Kada god nadodje, ja izbrojim do deset i ponovim da to nije moj stres, već nečiji tudj. Okrenem se i počnem da radim nešto potpuno drugo. Vratim se tome nečemu kad sam smirena. Bez obzira kada je rok. Smirenost mi omogući da posao uradim efikasnije. Toliko efikasno da su mi ponudili jako dobru poziciju.

Ali znate šta? Život me je isto tako naučio da imam izbor dokle god imam život. Ja biram da nadjem posao u kome su ljudi opušteni, a efikasni. Biram posao koji mi omogućava harmoničan život. Kažete da to nije moguće? Ja kažem da jeste. Imam dve prijateljice u Srbiji koje su upravo to uradile, i treću koja na tome radi. Dve je bolest promenila, a jedna je to odlučila sama od sebe. Odlično! Odmah sam pomislila da ne moramo sve lekcije naučiti na teži način, na osnovu ružnih dogadjaja u kojima tražimo smisao. Ja sam tako naučila većinu svojih životnih lekcija. Ali znam da ima još mnogo toga što mogu da naučim iz uobičajenih dana. Danas ću početi da zapisujem šta je to čemu me život uči sada, u ovom momentu. Život me uči u ovom momentu da živim život bez straha od toga šta donosi sutra. Učim kažem… tek treba da naučim🙂 Čemu vas život uči u ovom momentu?