Moje dojke su sada ok, a tvoje?

Danas sam se kao i obično ulogovala na moj blog, želeći da napišem još jedan tekst o važnosti samopregleda dojki. Pogotovo sada kada svi mediji u Americi bruje samo o tome. Ne prođe ni jedan dan, a da ne pomislim kako je to meni spasilo život. Ne prođe ni jedan čas a da se ne zapitam kako moje iskustvo sa rakom da podelim sa što više žena.

Ali od danas nisam više sama u tome! Blogerka Zelena Soba je posetila moj blog, što je mene odvelo ka njenom. Iz njenog teksta sam saznala fenomenalnu vest. U toku je akcija pokrenuta od strane blogerki i tviterašica pod nazivom “Moje dojke su ok, a tvoje?”. Otvorena je i grupa na Facebook-u “Moje dojke su ok”. Trojka.rs online magazin podržava akciju forsiranjem linkova ka blogovima koji objavljuju “Moje grudi su OK” priče u sekciji “Blogosfera” na naslovnoj strani.

Drage moje dame i gospodo, zajedno smo jači! Iako se u medijima ne govori puno o ovoj temi, online društvo se povezalo! Ja vas sve pozivam da posetite Facebook grupu “Moje dojke su ok” i kliknete “like”. Takodje, pročitajte blog Miloja Sekulića i neke interesante podatke iz ankete o informisanosti javnosti u Srbiji o raku dojke. Pogledajte i druge slične blogove: Sandra Kravitz Moje dojke su Ok!; Ivana Ćirković Moje dojke su ok, a tvoje?; Tanja Tatomirović Moje grudi su ok, a tvoje?; Mahlat Moje dojke su ok

Akcija, za koju se nadam da će se nastaviti i nakon oktobra, poziva žene da obavljaju samopregled dojki u cilju prevencije raka dojki (više u mom prethodnom blogu “Rak dojke”). One hrabrije mogu da slikaju svoje dojke u znak podrške. Obzirom da je ceo moj blog posvećen raku dojke, moj doprinos ovoj akciji je slika mojih grudi. Ožiljak polako bledi, a ja ga sa ponosom nosim jer je to obeležje pobednice. Ja sam živa, moje dojke su ok, a tvoje?