Lujza Hej – zašto je moja deveta decenija najbolja do sada

Moram sa vama da podelim nešto što mi je stiglo na jednu od lista danas. Lujza Hej (Louise Hay) sam nebrojeno puta slušala dok sam išla na hemoterapiju. Smatraju je jednom od osnivača pokreta za samopomoć . Preživela je teško detinjstvo, incest, zlostavljanje u braku, a kao prekretnicu smatra svoje izlečenje od raka pre par decenija putem afirmacija.  Metode koje ona zagovara su zapravo stare vekovima i mogu se naći u duhovnim učenjima. Medju njenim najpoznatijim knjigama za koje znam da su prevedene i kod nas su “Možete stvoriti izuzetan život” i “Moć je u vama”. Osnovno je kako naučiti da se bavimo besom, tugom i brigom na zdrav način.  Kada se osećanja potiskuju, ona će se pojaviti u telu kao nešto što nije zdravo. Vrlo često, bolesni ljudi su ljudi koji ne umeju da kažu ne. Za početak, trebalo bi da nauče da izgovaraju “ne” i “neću”.

Pošto se bliži njen 85. rodjendan pitali su je kako se oseća, a ona je odgovorila da je ovo njena najbolja decenija do sada. A evo i zašto:

“Verujem da sam velika, jaka, zdrava devojka sa puno dobre energije. Veoma sam srećna da imam energiju koju imam, da mogu da živim život koji živim, i da uživam u društvu fantastičnih prijatelja. Verujem da me Život voli. Verujem da sam sigurna u svakom trenutku. Verujem da su samo dobri trenuci preda mnom, šaljem ljubav drugima i znam da me Život blagosilja i pomaže mi da napredujem. Znam da je sve dobro u mom životu. Isto tako verujem da je smeh važniji od brige oko bora. Smejem se mnogo češće. Mnogo manje stvari me brine. U stvari, osećam se mnogo slobodnije nego kada sam bila dete. Kao da su me moje dobre misli vratile u stanje blažene bezbrižnosti. Šalim se mnogo češće ovih dana. Negujem mentalno stanje koje mi omogućava da imam pozitivne poglede u životu. Ovo pozitivno, zahvalno, srećno stanje privlači najbolje od svega u životu – i zato je ovo jedna od mojih najboljih decenija do sada.”

Potpuno neverovatna ljubav prema životu, zar ne?